خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل و نمایش علامت چشم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 386
نویسنده : پدرام سماواتی

همانطور که می دانید در اینستاگرام امکان دیدن پیام خصوصی دایرکت بدون دیده شدن وجود ندارد و حتی از طریق پیش نمایش پیام دایرکت نیز نمیتوان آن را به صورت کامل خواند. ممکن است در بسیاری از موارد اشخاص به دنبال خواندن پیام های دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل را باشند که متاسفانه اینکار از طریق اینستاگرام ممکن نیست، ما در انزل وب بهترین روش ها برای حالت روح اینستاگرام و چگونه پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام را بدون مشاهده شدن (Seen) ببینیم؟ را به شما معرفی می کنم.

برای ارسال پیام خصوصی مستقیم در اینستاگرام شما می توانید وارد صفحه شخص مورد نظر خود شوید و از طریق سه نقطه بالا در صفحه وارد منو شده و سپس گزینه Send Message را انتخاب کنید.

سپس در صفحه جدید پیام مورد نظر خود را نوشته و با زدن Send آن را به راحتی ارسال کنید.

و اگر پیام شما توسط فرد گیرنده مشاهده شود، زیر پیام شما کلمه Seen و یا آیکن چشم کوچکی دیده می شود. اما آیا راهی برای دیدن استوری بدون مشخص شدن و یا حذف علامت چشم در دایرکت اینستاگرام وجود دارد؟

اینستاگرام هم مانند فیسبوک برای پیام های خصوصی و تیک خوانده شد تنظیمات مشخصی ندارد. به همین خاطر شما می توانید از ترفندهای خاصی برای خواندن پیام دایرکت اینستاگرام بدون seen خوردن استفاده کنید. با روش های پیشنهادی انزل وب برای حذف علامت چشم در دایرکت اینستاگرام همراه باشید.

- ایجاد حالت روح اینستاگرام و حذف علامت چشم پیام خصوصی در دایرکت اینستاگرام

1. به محض دریافت پیام خصوصی در اینستاگرام بلافاصله روی نوتیفیکیشن آن اشاره نکرده و آن را باز نکنید.

2. اینستاگرام خود را از فهرست نرم افزارهایتان انتخاب کرده و باز کنید، سپس آیکن پیام مستقیم برای حذف علامت چشم در دایرکت اینستاگرام را انتخاب کنید.

3. اگر پیام مورد نظر را باز کنید علامت چشم در دایرکت اینستاگرام زده خواهد شد، در نتیجه پیام را باز نکنید و در همین صفحه اتصال خود به اینترنت یا وای فای را قطع کنید.

4. حالا مجدد وارد اینستاگرام شده و دیدن پیام خصوصی دایرکت بدون اینکه طرف بفهمد را انجام دهید. پس از خواندن پیام باید یا اینترنت خود را خاموش نگه دارید و یا از نرم افزار اینستاگرام خارج شده و Log Out کنید. برای خروج از اینستاگرام کافی است روی آیکن Profile در گوشه سمت راست کلیک کنید.

5. سپس در قسمت پروفایل وارد منو سه نقطه بالا و سمت راست شده و از میان گزینه ها Log Out را انتخاب کنید تا از اکانت اینستاگرام خارج شوید.

6. حالا می توانید مجدد اینترنت خود را روشن کرده و تا زمانی که دوباره وارد نرم افزار اینستاگرام نشوید دیدن پیام خصوصی دایرکت بدون دیده شدن ادامه خواهد داشت.

(جهت هرگونه سوال میتوانید با ایدی یا شماره زیر تماس حاصل فرمایید)


ایدی: Poshtibani_online24@


شماره تماس: 09036953205



:: موضوعات مرتبط: ترفند و اموزش , ,
:: برچسب‌ها: خواندن پیام خصوصی دایرکت اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مقابل و نمایش علامت چشم , اموزش , ترفند , اینستاگرم ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: